VELIKONOČNÍ SLEVY. 😀 Do 1.4. 2024 nakupujete na homacz.cz ve SLEVĚ 22%, která platí na celý sortiment (KÓD H22).😍
Odpovědi na Vaše otázky
1. Přijde mi potvrzení o zadání objednávky a o expedici zboží?
Ano. Potvrzení o přijetí objednávky Vám přijde automaticky po odeslání Vaší objednávky formou emailu na adresu, který jste uvedli při tvorbě objednávky. V případě, že ho nemáte ve své emailové schránce, zkontrolujte si složku "spam" ve Vašem emailovém klientovi. Občas v závislosti na nastavení emailového klienta se může vyskytnout, že Vám tuto poštu klient vloží do spamu.
Pokud zboží vyexpedujeme k Vám, odešleme Vám o tom email, že Vaše objednávka je na "cestě-expedována".
Navíc naši dopravci Vám zašlou jak oznamovací zprávu tak email o tom, že přijali od nás zásilku pro Vás, tak zprávu, resp. email o čase dodaní Vaší zásilky.
V případě, že nemáte tento email, alebo jsou nějaké nesrovnalosti kontaktujte nás na homa@homacz.cz
2. Kdy mi přijde objednané zboží?
Přijaté objednávky odesíláme následující pracovní den. Víkendové objednávky odesíláme v pondělí následující po víkendu.
Zboží je zákazníkovi dodáno zpravidla hned na druhý den po odeslání z našeho skladu podle možností přepravní společnosti. . Maximální doba doručení zboží je zpravidla 2-5 praconích dnú.
V předvánočním čase se dodací lhůty vzhledem k našim možnostem a kapacitám přepravních společností prodlužují cca o 2-3 dny. V případě nedostatku zboží nebo delší dodací lhůty bude zákazník informován mailem.
3,. Při přebírání zásilky se zjistí poškození zásilky. Jak postupovat?
V případě, že zjistíte, že Vaše zásilka při přebírání jeví známky poškození, doporučujeme reklamovat ihned tuto věc na místě s přepravcem. O této Vaší reklamaci je přepravce povinen sepsat s Vámi "škodní záznam o poškození zásilky". Máte právo v tomto případě otevřít přímo na místě tuto zásilku a zkontrolovat, zda nedošlo k poškození Vašeho zboží. Pokud ne, tak si zásilku převezmete. Pokud se stane, že zásilka je poškozena, zboží nepřebírejte, přepravce sepíše škodní zápis a bude to řešit s naší společností jako reklamaci.
V tomto případě, aby nedošlo ke zbytečnému prodloužení Vaší objednávky nás kontaktujte na homa@homacz.cz, nebo na telefonním čísle +420 728 026 736 a my Vám zašleme novou zásilku .
4. Jak mám reklamovat zboží?
V případě, že chcete reklamovat Vaši zásilku, tak postupujte podle "reklamačního řádu", který je na stránce http://www.homacz.cz v sekci "informace". Nejrychlejší způsob jak reklamovat zboží je prostřednictvím "reklamačního formuláře" umístěného v "zákaznickém servisu" na naší stránce!
5. V jaké době bude řešena moje reklamace a kam mám zaslat reklamované zboží?
V případě, že nám bude zaslána reklamace, tak tu řešíme hned v den jejího přijetí !
Proto doporučujeme, abyste si před odesláním reklamačního formuláře přečetli náš "reklamační řád" a tím takto urychlily a zjednodušily Vaši reklamaci.
Celý postup reklamace se upřesňuje telefonicky se zákazníkem.
6 . Vrácení zboží - Odstoupení od smlouvy.
Zboží nám zašlete spolu formulářem Odstoupení od smlouvy ve lhůtě 30 dnů od doručení na uvedenou adresu :
EURO STAR s.r.o.
Stará Vajnorská 17
831 04 Bratislava
Slovensko
Nejlevněj přes Zásilkovnu "BALÍK NA ADRESU"
Balík bude k nám doručen a my ve lhůtě 14 dnů Vám vrátíme peníze za zboží. Odstoupení od smlouvy může být i částečné. Nemusíte vrátit celou objednávku ale jen její část, což uvedete ve formuláři - Odstoupení od smlouvy.
Kupující, odstupující od kupní smlouvy, ponese náklady spojené s vrácením zboží prodávajícímu podle § 10 odst. 3 zákona č. 102/2014 CFU o ochraně spotřebitele při prodeji zboží na základě smlouvy uzavřené na dálku. Kupující má právo v této lhůtě po převzetí zboží rozbalit a odzkoušet obdobným způsobem jako je obvyklé při nákupu v klasickém "kamenném" obchodě, a to v rozsahu nezbytném pro zjištění povahy, vlastností a funkčnosti zboží.
Tovar nesmí být opraný !
Pokud je zboží poškozené třeba využít Reklamační formulář, který je zde na webu, nebo reklamaci sdělit jim mailem objednavky@homacz.cz .
V případě dotazů nás kontaktujte na objednavky@homacz.cz
7. Kde a jak zjistím, zda je zboží skladem?
Na naší stránce je u každého zboží jeho stav na našem skladě. Zboží který je umístěn na stránce je 98% SKLADEM !!!
V případě, že nabízíme zboží, které není momentálně skladem, tak při každém takovém produktu je uvedena doba v jaké Vám bude odeslán (např. 2-3 dny).
Pokud Vás na stránce zaujme zboží, ale chtěli byste ho například v jiném rozměru, nebo barvě a nenajdete ho na e-shopu, klidně nám napište email na homa@homacz.cz s dotazem a my Vás budeme kontaktovat, zda víme, nebo jsme schopni splnit Váš požadavek.
8. Registroval jsem se na starém webu, jak se mohu nyní přihlásit v tomto novém?
Pokud se nemůžete přihlásit na našem novém webu a byl jste zaregistrován v starém, doporučujeme Vám vygenerovat nové heslo a následně se přihlásit.
Bohužel přechodem na nový systém, jsme přenesli registrovaných zákazníků i s údaji, ale ne kompletními - heslo pro přihlášení. Protože Vaše hesla su u nás zašifrovány a ani mi je nevidíme, nebylo možné přenést všechna data do nového systému, proto vznikl i tento problém.
Omlouváme se za vzniklé komplikace, ale máme snahu se zlepšovat a proto jsme vytvořili i tento nový shop.
9. Mám kód ke kupónu na slevu, kde a jak si ho mohu uplatnit?
V případě, že vlastníte kupón na slevu, nebo akci, tak tento kód vložíte do příslušného políčka při Vaší objednávce, který se nachází v nákupním košíku.
10. Jakým jiným způsobem si mohu od Vás objednat zboží, jako přes e-shop?
Pokud máte zájem o naše zboží a nevíte si ho objednat přes náš e-shop, můžete tak učinit následujícími způsoby:
Telefonicky nebo přes SMS- zprávu na číslo +420 728 026 736 :
v textu zprávy musíte uvést o jaký produkt máte zájem (kód produktu), množství v ks, způsob dopravy, pak kompletní údaje na doručení (jméno, adresu, e-mail, tel.kontakt )
Přes e-mail objednavky@homacz.cz :
v emailu je třeba uvést tytéž údaje, jako v sms-zprávě.