Často kladené otázky - Homa CZ

Kategorie
 
 
 
Důležité
OBJEDNÁVKY DO 17.12.2018 do 24.00 hod DORUČÍME NA DOBÍRKU DO VÁNOC !!!
 
 
 
 

Odpovědi na Vaše otázky

 

1. Přijde mi potvrzení o zadání objednávky a o expedici zboží?  

Ano. Potvrzení o přijetí objednávky Vám přijde automaticky po odeslání Vaší objednávky formou emailu na adresu, který jste uvedli při tvorbě objednávky. V případě, že ho nemáte ve své emailové schránce, zkontrolujte si složku "spam" ve Vašem emailovém klientovi. Občas v závislosti na nastavení emailového klienta se může vyskytnout, že Vám tuto poštu klient vloží do spamu.

Pokud zboží vyexpedujeme k Vám, odešleme Vám o tom email, že Vaše objednávka je na "cestě-expedována".

Navíc naši dopravci Vám zašlou jak oznamovací zprávu tak email o tom, že přijali od nás zásilku pro Vás, tak zprávu, resp. email o čase dodaní Vaší zásilky.

V případě, že nemáte tento email, alebo jsou nějaké nesrovnalosti kontaktujte nás na homa@homacz.cz   

 

2. Kdy mi přijde objednané zboží?  

Zboží objednané do 12:00 hod. pracovního dne, odesíláme zpravidla ještě tentýž pracovní den. Objednávky přijaté po 12:00 hod. pracovního dne odesíláme následující den. Víkendové objednávky odesíláme v pondělí následující po víkendu.

Zboží je zákazníkovi dodáno zpravidla hned na druhý den po odeslání z našeho skladu. Maximální doba doručení zboží je zpravidla 2-5 dnú. Objednávky odeslané jako "balíček na poštu" jsou zpravidla také hned na druhý pracovní den na Vaší poště.  

 

3. Jak dlouho bude balík uložen na poště v případě zásilky "balík na poštu"?  

Zásilky odeslané jako "balíček na poštu" jsou zpravidla následující den na Vaší poště připravené k odběru. Zásilka bude standardně uložena na Vaší poště 18 dnů. V této době si můžete zásilku vyzvednout. Po ukončení odběrné doby nám pošta vrátí zpět na naši adresu Vaši nevyzvednutou zásilku.  

 

4. Nebyla jsem upozorněna na zásilku uloženou na poště a pošta vrací zásilku zpět k Vám. Jak mám postupovat, pokud zásilku chci?  

V první řadě není možné, abyste nebyli informováni o tom, že Vaše zásilka byla uložena na poště!

Systém přepravce totiž automaticky generuje jako sms-zprávy o Vaší zásilce uložené na poště, tak i email je automaticky generován o této zásilce. Pokud Vám přišel email o tom, že objednávka je přijata poslaná atd., Tak máte určitě i email o tom, že Vaše zásilka je uložena na poště.

Pokud dojde i přesto tento případ, tak nás kontaktujte na email homa@homacz.cz , nebo telefonním čísle +420 728 026 736 a problém se vyřeší opětovným odesláním.  

 

5. Při přebírání zásilky se zjistí poškození zásilky. Jak postupovat?  

V případě, že zjistíte, že Vaše zásilka při přebírání jeví známky poškození, doporučujeme reklamovat ihned tuto věc na místě s přepravcem. O této Vaší reklamaci je přepravce povinen sepsat s Vámi "škodní záznam o poškození zásilky". Máte právo v tomto případě otevřít přímo na místě tuto zásilku a zkontrolovat, zda nedošlo k poškození Vašeho zboží. Pokud ne, tak si zásilku převezmete. Pokud se stane, že zásilka je poškozena, zboží nepřebírejte, přepravce sepíše škodní zápis a bude to řešit s naší společností jako reklamaci.

V tomto případě, aby nedošlo ke zbytečnému prodloužení Vaší objednávky nás kontaktujte na homa@homacz.cz, nebo na telefonním čísle +420 728 026 736 a my Vám zašleme novou zásilku .

 

6. Jak mám reklamovat zboží?  

V případě, že chcete reklamovat Vaši zásilku, tak postupujte podle "reklamačního řádu", který je na stránce http://www.homacz.cz v sekci "informace". Nejrychlejší způsob jak reklamovat zboží je prostřednictvím "reklamačního formuláře" umístěného v "zákaznickém servisu" na naší stránce!  

 

7. V jaké době bude řešena moje reklamace a kam mám zaslat reklamované zboží?  

V případě, že nám bude zaslána reklamace, tak tu řešíme hned v den jejího přijetí!

Proto doporučujeme, abyste si před odesláním reklamačního formuláře přečetli náš "reklamační řád" a tím takto urychlily a zjednodušily Vaši reklamaci.

POZOR !!! Zásilky s reklamovaným zboží posílejte na naši adresu:

Euro Star s.r.o (Homa.sk)

Stará Vajnorská 37

Bratislava 83104

Slovenská republika

 

Celý postup reklamace se upřesňuje telefonicky se zákazníkem.  

 

8. Kde a jak zjistím, zda je zboží skladem?  

Na naší stránce je u každého zboží jeho stav na našem skladě. Zboží který je umístěn na stránce je 98% SKLADEM !!!

V případě, že nabízíme zboží, které není momentálně skladem, tak při každém takovém produktu je uvedena doba v jaké Vám bude odeslán (např. 2-3 dny).

Momentálně nenabízíme zboží, které nemáme skladem, proto i odesíláme zboží hned a máme krátké doručovací doby.

Pokud Vás na stránce zaujme zboží, ale chtěli byste ho například v jiném rozměru, nebo barvě a nenajdete ho na e-shopu, klidně nám napište email na homa@homacz.cz   s dotazem a my Vás budeme kontaktovat, zda víme, nebo jsme schopni splnit Váš požadavek.  

 

9. Registroval jsem se na starém webu, jak se mohu nyní přihlásit v tomto novém?  

Pokud se nemůžete přihlásit na našem novém webu a byl jste zaregistrován v starém, doporučujeme Vám vygenerovat nové heslo a následně se přihlásit.

Bohužel přechodem na nový systém, jsme přenesli registrovaných zákazníků i s údaji, ale ne kompletními - heslo pro přihlášení. Protože Vaše hesla su u nás zašifrovány a ani mi je nevidíme, nebylo možné přenést všechna data do nového systému, proto vznikl i tento problém.

Omlouváme se za vzniklé komplikace, ale máme snahu se zlepšovat a proto jsme vytvořili i tento nový shop.  

 

10. Mám kód ke kupónu na slevu, kde a jak si ho mohu uplatnit?  

V případě, že vlastníte kupón na slevu, nebo akci, tak tento kód vložíte do příslušného políčka při Vaší objednávce, který se nachází v nákupním košíku.  

 

11. Jakým jiným způsobem si mohu od Vás objednat zboží, jako přes e-shop?  

Pokud máte zájem o naše zboží a nevíte si ho objednat přes náš e-shop, můžete tak učinit následujícími způsoby:

Přes SMS- zprávu na číslo +420 728 026 736:

                  v textu zprávy musíte uvést o jaký produkt máte zájem (kod produktu), množství v ks, způsob                         dopravy, tak kompletní údaje na doručení (jméno, adresu, e-mail, tel.kontakt atd)

Přes e-mail  homa@homacz.cz :

                 v emaily je třeba uvést tytéž údaje, jako v sms-zprávě.

Přes naši facebook stránky a to prostřednictvím odeslání zprávy, v níž uvedete všechny zmíněné údaje, jako při tvorbě objednávky na e-shopu.  

 
 
 

Registrujte se a získejte slevu 7% navíc !!!

Doprava při nákupu nad 1350 Kč ZDARMA !!!  

GARANCE férového přístupu na Homacz.cz !!!

Možnost objednání zboží přes SMS zprávu

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Plná (Desktop) verze