DEN MATEK, potěšte tu svou. 😀 Do 12.5. 2024 nakupujete na homacz.cz ve SLEVĚ 15%, která platí na celý sortiment (KÓD H15).😍
Vrácení zboží - odstoupení od smlouvy
VRÁCENÍ ZBOŽÍ
Zboží nám zašlete spolu formulářem Odstoupení od smlouvy ve lhůtě 30 dnů od dručení zásilky na uvedenou adresu.
EURO STAR s.r.o.
Stará Vajnorská 17
831 04 Bratislava
Slovensko
Balík bude k nám doručen a my ve lhůtě 14 dnů Vám vrátíme peníze za zboží. Odstoupení od smlouvy může být i částečné. Nemusíte vrátit celou objednávku ale jen její část, což uvedete ve formuláři - Odstoupení od smlouvy.
Kupující, odstupující od kupní smlouvy, ponese náklady spojené s vrácením zboží prodávajícímu podle § 10 odst. 3 zákona č. 102/2014 CFU o ochraně spotřebitele při prodeji zboží na základě smlouvy uzavřené na dálku. Kupující má právo v této lhůtě po převzetí zboží rozbalit a odzkoušet obdobným způsobem jako je obvyklé při nákupu v klasickém "kamenném" obchodě, a to v rozsahu nezbytném pro zjištění povahy, vlastností a funkčnosti zboží.
Pro nejlevneší zasláni balíku je vhdné využít Zásilkovnu - PACKETA a zaslat jako "BALÍK NA ADRESU".
Tovar nesmí být opraný.
Pokud je zboží poškozené třeba využít Reklamační formulář, který je zde na webu, nebo reklamaci sdělit mailem na objednavky@homacz.cz .
V případě dotazů nás kontaktujte na objednavky@homacz.cz
UMTAUSCH DER WARE
Die Ware, die Sie nach dem Auspacken gekauft haben, passt nicht oder Sie haben festgestellt, dass Sie lieber eine andere Farbe oder ein anderes Modell hätten. Sie können uns die Ware zum Umtausch senden. Rufen Sie uns alternativ unter +43****** an. Sie müssen lediglich auf dem Lieferschein, der mit der Ware geliefert wurde, vermerken, was Sie zurückgeben möchten und angeben, gegen was Sie die Ware umtauschen möchten, und ihn an uns senden
an die Adresse:
Euro Star s.r.o.
Stará Vajnorská 17,
831 04 Bratislava
Wir werden Ihnen anschließend die gewünschte Ware zusenden. Sollte es einen Preisunterschied geben, werden wir Sie kontaktieren und das Vorgehen abstimmen, entweder eine Nachzahlung per Banküberweisung.
REKLAMATION
Falls die Ware beschädigt oder defekt ist, nutzen Sie bitte unsere üblichen Kommunikationskanäle, E-Mail auftrags@homa.at oder Telefon +43*****, oder das Reklamationsformular hier Reklamationsformular. Es ist immer gut, der Reklamation sofort Fotos beizufügen, diese werden wir anfordern. Senden Sie die Ware in keinem Fall zurück. Wir werden Ihnen das weitere Vorgehen vorschlagen. Falls notwendig, senden wir einen Kurier zu Ihnen.
Bei Fragen kontaktieren Sie uns unter
+43*******